سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین برند یخچال فریزر ایرانی | حمایت از تولیدات داخلی

 

یخچال یکی از پرکاربرد ترین وسایل در هر آشپزخانه ای است، بنابراین امروزه زندگی بدون این وسیله دشوار است.

امروزه یخچال فریزرها بر خلاف گذشته طراحی منحصر به فردی دارند و اغلب در کنار هم یا روی هم تولید و در بازار به نمایش گذاشته می شوند. برند های زیادی در تولید این دستگاه ها فعالیت دارند و در این زمینه برندهای ایرانی نیز از پیشرفت چشمگیر در تولید لوازم خانگی برقی به ویژه یخچال بهره مند شدند.

در این مطلب چند نمونه از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی و بهترین ویژگی های یخچال آنها را برای شما قرار می دهیم. پس اگر قصد دارید بهترین برند یخچال فریزر ایرانی را انتخاب کنید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

یخچال فریزر

امروزه طراحی و تولید یخچال فریزر بسیار متفاوت است و هر کسی می تواند با توجه به سبک استفاده، بودجه و آشپزخانه خود بهترین یخچال را انتخاب و خریداری کند.

تنوع عملکرد این دستگاه انتخاب بهترین برند یخچال ایرانی را با مشکل مواجه می کند و بدین دلیل بهترین محصولات در زمینه تولید یخچال را به اطلاع شما خواهیم رساند تا با خرید یخچالی با کیفیت از تعمیر یخچال مشهد پیشگیری کنید.

ویژگی های بهترین برند یخچال فریزر ایرانی

قبل از اینکه با بهترین برند یخچال فریزر ایرانی آشنا شوید، باید با ویژگی های اولیه این دستگاه آشنا شوید، بنابراین شما را با ویژگی های اصلی یخچال آشنا می کنیم.

مصرف انرژی

بهره وری انرژی یکی از مهمترین معیارها در انتخاب یخچال است. در انتخاب بهترین یخچال به یاد داشته باشید که باید به جدول مصرف انرژی توجه کنید تا مصرف انرژی نزدیک به سبز و +A    باشد.

حمل و نقل آسان

برای انتخاب یخچالی که حمل آن آسان باشد، باید وسیله ای را انتخاب کنید که نه تنها سبک وزن باشد، بلکه ابعاد مناسبی نیز داشته باشد تا به حمل و نقل آن با سهولت انجام شود.

ظرفیت یخچال

یکی از مهم ترین موارد قبل از انتخاب بهترین برند یخچال ایرانی، انتخاب وسیله ای است که متناسب با اندازه خانواده باشد.

ویژگی های یخچال فریزر

 به طور کلی مردم هنگام خرید یک دستگاه بیشتر به ویژگی های آن توجه می کنند و همانطور که می دانید هر چه دستگاهی امکانات بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد.

قیمت یخچال

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب بهترین برند یخچال ایرانی، توجه به قیمت تعیین شده برای آن می باشد.

برای بررسی قیمت باید پارامترهای دستگاه مانند لوازم جانبی، طراحی و کیفیت را بررسی کنید و با توجه به بودجه خود بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

صدا و لرزش یخچال

برخی از یخچال ها فریزر ها در حین عملکرد خود صدا و همچنین لرزش زیادی ایجاد می کنند و بایستی قبل از خرید دستگاه مطمئن شوید که دستگاه در حین استفاده لرزش یا صدا ایجاد نمی کند، زیرا این مشکل می تواند در طولانی مدت باعث آسیب به سایر قسمت های دستگاه شود.

خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین موارد در خرید لوازم برقی، خدمات پس از فروش است بنابراین قبل از خرید باید دستگاهی با خدمات پس از فروش خوب انتخاب کنید.

بهترین برند یخچال فریزر ایرانی چیست ؟

برای سهولت در انتخاب از بین انواع برند یخچال فریزر ایرانی، در زیر بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در ایران را به شما معرفی می کنیم.

یخچال فریزر امرسان

برندی است که امروزه طرفداران زیادی دارد و از سال 1363 به تولید یخچال و ماشین لباسشویی، ظرفشویی و ... مشغول است. سایر لوازم خانگی تولید شده توسط برند امرسان جزو بهترین دستگاه ها در ایران می باشند. همچنین محصولاتی که این برند تولید می کند که با توجه به کیفیت از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

مطالعه بیشتر : تعمیر یخچال امرسان

یخچال فریزر اسنوا

اسنوا دارای 17 سال سابقه در تولید انواع لوازم خانگی می باشد. کارخانه این برند در اصفهان واقع شده است و محصولات اصلی این برند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشوی و یخچال می باشند. جالب است بدانید که اسنوا پس از عرضه این دستگاه ها به بازار به فروش بسیار بالایی دست یافت و پس از چندین سال اقدام به تولید و عرضه سایر لوازم برقی کرد. امروزه این برند یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در خاورمیانه محسوب می شود.

یخچال های اسنوا دارای طرح های متنوعی هستند و یکی از بهترین مدل های یخچال در ایران مدل Snowva SN4-0261LW است.

یخچال فریزر هیمالیا

یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی برند هیمالیا به شمار می رود زیرا این برند یکی از قدیمی ترین تولید کننده یخچال فریزر در ایران است. یخچال های برند هیمالیا از مزایای بسیاری همچون سیستم رفع بوی بد یخچال، بیگ باکس و … برخوردار هستند.

یخچال فریزر الکترواستیل

امروزه یکی از انواع بهترین برند یخچال فریزر ایرانی برند الکترواستیل است و همانطور که می دانید امروزه این برند محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد و در این راستا از فروش فوق العاده ای برخوردار است.

این برند که تا به امروز 60 سال از شروع فعالیتش می گذرد، بسیاری از وسایل برقی خانگی به خصوص یخچال فریزر را تولید کرده و به بازار ارائه می دهد. الکترواستیل امروزه محصولات خود را در تنوع بسیار بالایی به بازار معرفی می کند و همچنین تولیدات این برند از امکانات بی نظیری همچون سیستم نوفراست برخوردار هستند.

یخچال فریزر یخساران

برند یخساران یکی از بهترین برند های یخچال در ایران است که از سال 1340 در زمینه تولید انواع  لوازم برقی فعالیت دارد و همچنین این برند اولین برند تولید کننده یخچال و کولر آبی در ایران است.

یکی از بهترین ویژگی های این برند استفاده از موتور با راندمان بالا در ساختار یخچال است که باعث می شود مواد غذایی در مدت زمان کوتاهی یخ بزنند.

مطالعه بیشتر : تعمیر کمپرسور یخچال توسط بهترین تکنسین

یخچال فریزر جی پلاس

این برند بزرگترین یخچال های ایران را تولید می کند و مناسب خانواده های پرجمعیت می باشد، اما این برند یخچال هایی در اندازه های کوچک نیز تولید می کند تا افراد با توجه به تعداد اعضای خانواده خود بهترین سایز یخچال را انتخاب کنند.