سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین یخچال سامسونگ چیست ؟

 

سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم برقی خانگی و موبایل در جهان شناخته می‌شود. این برند به دلیل تاریخچه‌ای طولانی در حوزه تولید لوازم برقی و گوشی‌های موبایل، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند و به فروش بسیار بالایی دست یابد  .

در این مقاله، قصد داریم به شما انواع بهترین یخچال‌های تولید شده توسط برند سامسونگ را معرفی کنیم. این انتخاب به شما کمک می‌کند تا یک یخچال با کیفیت و عملکرد برتر از برند معتبر سامسونگ را برای خرید انتخاب کنید. 

مطالعه بیشتر : تعمیر یخچال مشهد 

 

برند سامسونگ

برند سامسونگ یکی از برندهای برجسته و معتبر در صنعت تولید لوازم برقی خانگی و موبایل است. این برند در سال 1969 در کشور کره تأسیس شده و به مرور زمان به یکی از بزرگترین و معروف‌ترین برندهای جهان تبدیل شده است. کالاهای تولید شده توسط سامسونگ از امکانات و فناوری پیشرفته بهره می‌برند و به طور مداوم به بهبود کیفیت و عملکرد محصولات خود می‌پردازند. این برند معمولاً دستگاه‌هایی با ظاهر مدرن و طراحی به‌روز را ارائه می‌دهد که جذابیت بالایی برای مصرف‌کنندگان دارند. 

یکی از ویژگی‌های برجسته سامسونگ، تعیین قیمت منصفانه محصولاتش است که با توجه به کیفیت بالا و امکانات فراوان، قیمت‌هایی را ارائه می‌دهد که بسیار مقرون به‌صرفه به نظر می‌رسند. این مزیت باعث شده که سامسونگ توانایی جذب رضایتمندی بالایی از مشتریان خود را داشته باشد و محصولاتش را در بازار به خوبی جا بندازد.

به طور کلی، اگر به دنبال خرید یخچالی با کیفیت، طراحی مدرن و قیمت مناسب هستید، می‌توانید در بین محصولات بهترین یخچال‌های سامسونگ گزینه‌ی مناسبی را پیدا کنید.

مطالعه بیشتر : تعمیر ساید مشهد

جدید ترین و بهترین یخچال سامسونگ

 

در ادامه بهترین یخچال سامسونگ طراحی شده در چند سال اخیر را به شما معرفی خواهیم کرد. به همین دلیل اگر قصد خرید یخچال فریزر تولید شده توسط برند سامسونگ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا قادر به انتخاب بهترین یخچال در بین تنوع بالای انواع یخچال‌ها در برند سامسونگ شوید.

یخچال سامسونگ مدل Family Hub™ Counter Depth 4-Door French Door

این مدل یخچال سامسونگ در سال 2021 تولید و به بازار معرفی شد و امروزه به یخچال درب فرانسوی نیز معروف است. یخچال درب فرانسوی در واقع یکی از بزرگترین رقیب‌های یخچال‌های تولید شده توسط برند‌های اروپایی و آمریکایی محسوب می‌شود و همچنین امروزه به یکی از بهترین انواع یخچال‌های سامسونگ شناخته می‌شود.

در ادامه، همه آنچه که بایستی درباره ویژگی‌های این دستگاه را بدانید به شما معرفی خواهیم کرد.

ظرفیت فضای داخلی یخچال

این مدل از انواع یخچال سامسونگ دارای ظرفیت 614 لیتری است و همچنین دارای تعداد مناسبی قفسه است که امکان چیدمان مواد غذایی را با سهولت بیشتری برای شما فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که ارتفاع طبقات در این دستگاه قابل تغییر است، به دلیل استفاده از جا به جایی شیشه‌های بین طبقات. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که فاصله بین طبقات را به طور دلخواه تنظیم کنید.

این دستگاه از کشوهایی برای چیدمان بهتر مواد غذایی استفاده می‌کند، بنابراین شما می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات را به صورت جداگانه از دیگر مواد غذایی در داخل یخچال قرار دهید.

دستگیره

در تولید این دستگاه نیز از دستگیره‌های آسان باز شو استفاده شده است، که این ویژگی به کودکان شما این امکان را می‌دهد که به آسانی درب دستگاه را باز کنند.

کشو میانی

کشو میانی بین یخچال و فریزر در این دستگاه نیز تعبیه شده است که امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. فضای بزرگی که این دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهد، منجر به عدم نیاز به خرید مواد غذایی به صورت روزانه می‌شود. با خرید بهترین یخچال سامسونگ، می‌توانید به مدت‌ها از خرید مواد غذایی بی نیاز باشید.

طراحی ظاهری

این دستگاه به طوری طراحی شده است که عرض و عمق آن با کابینت‌ها یکسان است و این امر باعث می‌شود که پس از نصب، در فضای داخلی آشپزخانه جلوه‌ای زیبا داشته باشد.

بهترین یخچال سامسونگ، مدل Family Hub™ Counter Depth 4-Door French Door، قادر به برطرف کردن یکی از انواع دغدغه‌ها در استفاده از یخچال است، به این دلیل که درب آن در طول روز به تعداد زیادی باز و بسته می‌شود و از جلوگیری از باقی‌ماندن اثر انگشت روی بدنه دستگاه با طراحی خاص خودی برخوردار است. این دستگاه دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ است.

مصرف انرژی

مصرف انرژی این دستگاه به رده A++ تعلق دارد و لامپ‌های آن از روشنایی مناسبی برخوردار هستند. این لامپ‌ها مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های استاندارد دارند، اما باز هم دستگاه از مصرف انرژی بسیار مناسبی برخوردار است.

برند سامسونگ به دلیل استفاده از فناوری PlanetFirst و دریافت جایزه ستاره انرژی آمریکا، در بهبود راندمان مصرف انرژی این مدل از بهترین یخچال‌های سامسونگ پیشتاز است.

فناوری

بهترین یخچال سامسونگ از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که در ساختار و عملکرد آنها تأثیرگذار هستند. این یخچال از سیستم خنک‌کننده دوگانه استفاده می‌کند که به طور جداگانه بخش یخچال و فریزر را خنک می‌کند. در بخش یخچال، این سیستم با افزایش رطوبت، تازگی مواد غذایی مانند میوه‌ها و سبزیجات را حفظ می‌کند، در حالی که در بخش فریزر، محیط خشک و مناسب برای نگهداری مواد غذایی را فراهم می‌آورد.

فناوری معرفی شده در کشو وسط این یخچال، امکان استفاده از آن به عنوان یک دستگاه مجزا را فراهم می‌کند. شما می‌توانید این بخش را به عنوان یک فریزر یا یخچال با توجه به دمای مورد نظر خود تنظیم کرده و مواد غذایی را در آن نگهداری کنید.

امکانات

بهترین یخچال سامسونگ از امکانات بسیاری برخوردار است، از جمله آخرین مدل آب سرد کن و یخ‌ساز. آب شهری در این دستگاه در ابتدا تصفیه می‌شود و سپس با استفاده از کاهش دما در مخزن مربوطه، سرد می‌شود. همچنین یخ‌ساز این دستگاه قادر به تولید یخ به دو صورت خرد شده و قالبی است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش استفاده شده در این یخچال سامسونگ از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد. این صفحه نمایش به عنوان هوشمندترین صفحه نمایش موجود در دنیا شناخته می‌شود.

استفاده از این صفحه نمایش در بهترین یخچال سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، با استفاده از دوربین داخلی موجود، محتویات دستگاه را مشاهده کنید. این فناوری منجر به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه می‌شود، زیرا باز کردن مکرر درب یخچال یکی از مشکلات رایج است که با استفاده از صفحه نمایش هوشمند، می‌توانید این مشکل را حل کنید.

اتصال به اینترنت

این یخچال امکان اتصال به اینترنت را دارد، بنابراین شما می‌توانید از راه دور از طریق گوشی همراه، یخچال خود را کنترل کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به اتصال به تلفن همراه و پخش موزیک مورد علاقه اشاره کرد که می‌تواند فضای آشپزخانه را دلپذیرتر کند.

با استفاده از بهترین یخچال سامسونگ، شما به دستور پخت تمامی غذاهای دنیا دسترسی دارید و همچنین می‌توانید برنامه غذایی هفتگی خود را به راحتی در این دستگاه برنامه‌ریزی کنید.

لازم به ذکر است که پس از اتصال دستگاه به اینترنت، می‌توانید به آسانی عکس‌های خانوادگی خود را در پنل دستگاه مشاهده کنید.