سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کهنه شور چیست ؟ | کارایی انواع کهنه شور

 

کهنه شور یا مینی لباسشویی یکی از انواع ماشین لباسشویی است که در مقیاس کوچکتر از ماشین لباسشویی های دیگر ساخته می شود. این مدل در مقایسه با مدل های بزرگتر ظرفیت کمتری دارد، اما امروزه بسیار کاربردی است و به طور گسترده به فروش می رسد.

در این مقاله به انواع کهنه شور، مزیت های آنها، معیارهای اصلی خرید ماشین لباسشویی مینی و ... می پردازیم. بنابراین، اگر قصد خرید این دستگاه کاربردی را دارید، توصیه می کنیم مقاله ما را مطالعه کنید.

کارآیی مینی واش چیست ؟

 

بهترین استفاده از این محصول واقعاً به شستن مختصر و تمیز لباس بستگی دارد.

امروزه ماشین های لباسشویی در ظرفیت های بالایی مانند 7، 8، 9 کیلو به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل استفاده از این ماشین های لباسشویی با هزینه کمتر از وزن تعیین شده دستگاه در دراز مدت باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود. در این زمینه اگر قصد شستن برخی از لباس ها مانند جوراب یا تی شرت را دارید، استفاده از کهنه شور یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

این دستگاه برای شستشوی لباس های کودک نیز کاربرد فراوانی دارد زیرا شستن لباس های کودک باید در زمان کوتاهی انجام شود و بنابراین انتخاب این دستگاه می تواند بهترین راه برای شستشوی لباس های کودک باشد.

مطالعه بیشتر : بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی

انواع مدل های کهنه شور

در زیر می خواهیم به معرفی تمامی مدل های کهنه شور و قابلیت های هر یک از آنها بپردازیم.

کهنه شور تک

در این مدل از مخزن شستشو استفاده شده و پس از شستشو لباس ها خشک کردن انجام می شود.

مینی واش دوقلو

 

 این مدل دارای دو مخزن مجزا برای شستشو و خشک کردن لباس می باشد.

کهنه شور اتوماتیک

اگر قصد خرید این نوع از انواع مینی واش را دارید، باید زمان بیشتری را برای شست و شوی لباس با استفاده از این ماشین لباسشویی صرف کنید زیرا نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر بزرگتر است.

این دستگاه دارای ویژگی های زیادی مانند صفحه نمایش دیجیتال، استفاده از آب شیر، مخزن استیل و ضد زنگ، دو موتور قدرتمند و ... می باشد.

راهنمای استفاده از کهنه شور

دانستن نحوه استفاده از مینی واش می تواند تاثیر بسزایی در کارایی این دستگاه داشته باشد و بدین دلیل می خواهیم به آموزش استفاده از این دستگاه در این بخش بپردازیم.

1.    در مخزن کم تر از 10 سانتی متر از لبه آب اضافه کنید.

2.    پودر شست و شوی مخصوص را به آب اضافه کنید

3.    لباس ها را متناسب با ظرفیت دستگاه در مخزن قرار دهید و دکمه را فشار دهید تا دستگاه روشن شود

4.    اگر می‌خواهید لباس‌ها تمیز باشند، می‌توانید قبل از فشار دادن دکمه شروع، زمان شستشو را تا 30 دقیقه تنظیم کنید.

مطالعه بیشتر : راهنمای ارور های لباسشویی بوش

مزیت های استفاده از مینی واش

 

همانطور که قبلا گفتیم این ابزار کاربردهای گسترده ای دارد، در واقع این به دلیل برتری های زیاد این دستگاه است، بنابراین در این قسمت به مزایای اصلی مینی واش می پردازیم.

·      صرفه جویی در آب و برق

·      اشغال فضای کم

·      استفاده آسان  

·      سبک وزن و حمل آسان

·      قیمت مناسبی

·      و ….

بهترین برندهای مینی واش

امروزه برندهای زیادی ماشین لباسشویی مینی تولید می کنند و به همین دلیل انتخاب مینی واش سخت می شود. در این زمینه پرفروش ترین مدل های این ماشین را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی بهترین مدل کهنه شور را خریداری کنید.

امروزه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های برند مادرلی و جنرال تکنیک هستند، زیرا افرادی که این محصولات را خریداری می‌کنند از رضایت بالایی برخوردار هستند.

در ادامه ما بهترین مدل های ماشین لباسشویی را از هر برندی به شما پیشنهاد می کنیم.

مطالعه بیشتر : عیب یابی لباسشویی دوو

برند جنرال تکنیک

 

مدل های 3820، 3818، 3021، 3022 جزو بهترین مدل های تولید شده توسط  برند جنرال تکنیک هستند.

برند مادرلی

مدل های 38810 و 38820 که دوقلو می باشند و همچنین از پیشرفته ترین نوع تکنولوژی در طراحی و تولید آن ها استفاده شده است.

معیار های خرید کهنه شور

همانطور که قبلا گفتیم امروزه برندهای زیادی اقدام به تولید انواع مینی واش کرده اند و در این صورت زمانی که قصد خرید این دستگاه را دارید با مدل های مختلفی مواجه می شوید که در ادامه مهمترین نکات هنگام خرید مینی واش بیان شده است.

اندازه مخزن شست و شو

یکی از موارد مهم در خرید مینی واش اندازه مخزن است. شما باید حجم را با توجه به نیاز و استفاده خود انتخاب کنید. ظرفیت های مینی لباسشویی متفاوت است و امروزه مینی لباسشویی ها در وزن های 1 کیلوگرم تا 5 کیلوگرم در بازار موجود می باشند.

خشک کن

داشتن ماشین لباسشویی مینی واش خشک کن یکی از شروط خرید این دستگاه می باشد زیرا در صورتی که دستگاه این ویژگی را نداشته باشد به درستی از آن استفاده نمی شود و در واقع کارآیی مناسبی نخواهد داشت.

صدای دستگاه حین شست و شو

بسیاری از ماشین لباسشویی های کوچک هنگام کار صدا ایجاد می کنند. در این صورت قبل از خرید کهنه شور باید میزان صدای دستگاه را حین انجام فرآیند شست و شو از فروشنده جویا شوید زیرا ممکن است صدای دستگاه بیش از اندازه و غیر قابل تحمل باشد.

مصرف انرژی

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید هر وسیله برقی مصرف انرژی دستگاه می باشد و در خرید کهنه شور نیز مصرف آب در دستگاه و همچنین مصرف برق بسیار مهم هستند، بنابراین بایستی هنگام خرید میزان مصرف انرژی و آب این دستگاه را چک کنید.

سیستم شست و شو 

برخی از سیستم های مینی واش ممکن است منوهای پیچیده ای داشته باشند که استفاده از این ابزار را برای شما دشوار می کند. در این زمینه، قبل از خرید، از فروشنده بپرسید که چگونه هر یک از آیتم های منو کار می کنند و همچنین سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که استفاده از آن برای شما با سهولت کامل امکان پذیر باشد.