سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع بهترین مایع لباسشویی ایرانی و خارجی

 

امروزه ماشین لباسشویی در هر خانه ای مورد استفاده افراد قرار می گیرد و به همین دلیل ماشین لباسشویی یکی از پرمصرف ترین محصولات در هر خانه ای است. بنابراین انتخاب بهترین مایع لباسشویی بسیار مهم است و در این زمینه می خواهیم در این مقاله به مهم ترین نکات در انتخاب بهترین مایع لباسشویی ، انواع مایع لباسشویی و همچنین بهترین مایع لباسشویی بپردازیم، تا در صورتی که از ماشین لباسشویی در منزل خود استفاده می کنید، قادر به انتخاب بهترین مایع لباسشویی موجود در بازار شوید.

مطالعه بیشتر : معنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگ

مهم ترین نکات خرید بهترین مایع لباسشویی

 

همانطور که می دانید هنگام استفاده از ماشین لباسشویی بهتر است از مایع لباسشویی اختصاصی استفاده کنید تا ماشین در فرآیند شستشو با مشکل مواجه نشود.

امروزه انواع مختلفی از مایع شستشو تولید و به بازار عرضه می شود و به همین دلیل انتخاب بهترین مایع شست و شوی لباس ها در ماشین لباسشویی با دشواری نسبتا زیادی همراه است.

در زیر به نکات مهمی که در انتخاب بهترین مایع لباسشویی باید به آن توجه کنید اشاره کرده ایم.

·       شست و شو لباس ها با کیفیت مطلوب

·       حفظ کیفیت لباس

·       حفظ عمر لباس

·       لکه ها و کثیفی ها را از روی لباس پاک کند

·       عدم پوسیدگی و خشک شدن لباس

·       محافظت از رنگ لباس ها

·      ضد حساسیت پوستی

·      عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولید

·      و...

مطالعه بیشتر : انواع بهترین تعمیرگاه لباسشویی در ایران  

انواع مواد شوینده مناسب استفاده در ماشین لباسشویی

 

قبل از اینکه با بهترین مایع لباسشویی در ایران آشنا شوید، بهتر است با نوع مایع لباسشویی مناسب برای شست و شوی لباس های مختلف آشنا شوید زیرا در بیشتر موارد مایع لباسشویی که خریداری می کنید مخصوص شستن لباس های به خصوصی می باشد.

مایع لباسشویی عمومی

همانطور که از نام این دسته از مایع لباسشویی پیداست، این مایع لباسشویی مناسب شست و شو انواع لباس می باشد و می توانید از این مایع برای شست و شوی تمامی لباس ها استفاده کنید.

مایع لباسشویی حساس

برای پوست های حساس استفاده می شود زیرا حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نیست و بنابراین برای پوست های حساس مناسب است.

مایع لباسشویی لباس های رنگی

این مایع لباسشویی برای لباس های رنگی مناسب است و بهترین مایع لباسشویی به حساب می آید زیرا می تواند رنگ لباس را حفظ کند و عملا رنگ لباس را بعد از شست و شو تغییر نمی دهد.

لازم به ذکر است که میزان مواد شیمیایی استفاده شده در این مایع لباسشویی برای حفظ رنگ لباس بسیار کم بوده و بنابراین این مایع لباسشویی باعث آسیب پوستی نمی شود.

مایع لباسشویی لباس های سفید

لکه های رو لباس های سفید یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی است که هر فردی که از لباس های سفید استفاده می کند ممکن است با آن مواجه شود، اما امروزه ماده شوینده ای وجود دارد که برای شستن لباس های سفید مناسب است و می تواند لباس های سفید را تمیز کند.

این مایع لباسشویی حاویمتریالی از جمله آنزیم، اکسیژن و مواد شیمیایی است و برای بهبود کیفیت لباس ها استفاده می شود و این مایع لباسشویی نیز جزو انواع بهترین مایع لباسشویی برای لباس های سفید محسوب می شود.

مایع لباسشویی لباس ورزشی

جالب است بدانید که امروزه مایع های لباسشویی مخصوص لباس های ورزشی در بازار وجود دارد و مایع لباسشویی قادر به رفع بوی آن ها بوده و همچنین نظافت لباس ها را به بهترین نحوه انجام می دهد.

مایع لباسشویی دستی

مایع لباسشویی حاوی موادی مانند مواد آنتی باکتریال و آنزیم هایی است که یکی از مایع های لباسشویی مناسب برای شست و شوی انواع لباس ها است که باید برای شستن آن از دست ها استفاده شود و برای شستشو در ماشین لباسشویی مناسب نیست.

مایع لباسشویی نوزادان

پوست نوزدان نسبت به پوست بزرگسالان بسیار حساس تر بوده و بدین دلیل بایستی برای شست و شوی لباس نوزدان از مایع لباسشویی مخصوص نوزادان استفاده کنید، چرا که در این مایع های لباسشویی از ترکیبات طبیعی استفاده شده است و هیچ گونه ترکیب شیمیایی در آن ها به کار نرفته است.

توجه داشته باشید که بهترین مایع لباسشویی نوزاد بدون عطر، رنگ، پارابن و هر گونه متریال نگه دارنده می باشد.

انواع بهترین مایع لباسشویی

همانطور که قبلا گفتیم امروزه انواع مختلفی از مایع لباسشویی وجود دارند، بنابراین ما بهترین مایع لباسشویی در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

به این نکته اشاره می کنیم که انواع بهترین مایع لباسشویی که در زیر معرفی می کنیم در بین مردم بسیار محبوب هستند.

مطالعه بیشتر : عیب یابی لباسشویی اسنوا

مایع لباسشویی پرسیل

 

همانطور که می دانید پرسیل یکی محبوب ترین و همچنین معروف ترین مایع های لباسشویی در ایران به شمار می رود و بسیاری از افراد معتقد هستند که بی شک بهترین مایع لباسشویی در ایران پرسیل است.

مایع لباسشویی پرسیل در واقع از فرمول خاصی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای افرادی است که حفظ رنگ و کیفیت لباس ها برای آن ها از اهمیت به خصوصی برخوردار است.

این مایع قادر است تا لباس ها را در تمیز ترین حالت ممکن به شما ارائه دهد و همچنین لباس های شست و شو شده با استفاده از این مایع از نرمی و همچنین بوی فوق العاده ای برخوردار هستند.

در ادامه مزایای این مایع لباسشویی محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

·      افزایش کیفیت شست و شو

·      حفظ رنگ لباس ها

·      حفظ بافت لباس ها

·      بوی دلپذیر و خوش

·      بالا ترین درجه تمیزی

·      نرمی لباس ها

·      و ..

مایع لباسشویی اکتیو

 

یکی دیگر از انواع بهترین مایع لباسشویی بدون شک مایع لباسشویی تولید شده توسط برند اکتیو است که امروزه فروش زیادی دارد.

در ترکیبات تولید این مایع فعال آنتی باکتریال، نرم کننده و غیره حاوی موادی است، بنابراین شستشوی لباس ها با این مایع منجر به جلوگیری از رشد الیاف و همچنین حفظ رنگ لباس می شود، این مایع لباسشویی اکتیو یکی از بهترین مایع لباسشویی دنیا محسوب می شود.

در ادامه می توانید فواید این مایع لباسشویی را بخوانید.

·      افزایش درخشندگی لباس

·      حفظ رنگ لباس

·      حذف قوی لکه های لباس

·      عدم نیاز به استفاده از آب نسبتا زیاد

·      کیفیت شست و شوی بالا

·      عطر فوق العاده

·      و